Revolution 144 Ultimate paleta senki

Ovaj post odavno pripremam, međutim kada je došlo vreme za njega, pišem ga tolikom brzinom da verujem da će ispasti jako kratak. Međutim, trudiću se da ne izostavim ništa.

Danas vam pišem o 144 Ultimate Eyeshadow paleti koju proizvodi Revolution. Ovo je jako velika paleta sa širokim spektrom boja, čak 144 njih. Meni ova paleta nikada nije ni trebala ali sam je kupila jer sam želela da je imam. Ne koristim je toliko često ali kada mi treba neka odredjena boja uvek ću je naći u njoj, tako da sa druge strane jako je korisna.

Verujem da će još više koristiti ljudima koji šminkaju druge i recimo imaju pet-deset šminkanja dnevno i treba im puno različitih boja. Ova paleta sadrži crvene, plave, zelene, braon, roze, srebrne, zlatne nijanse i itd. I da hoću mislim da ne bih uspela sve da ih nabrojim.

Sve nijanse ove palete su sjajne, sedefaste su, neke imaju biserni sjaj a neke malo više šljokica. Što se tiče pigmentacije, ona varira od senke do senke ali su, rekla bih, 90% njih jako dobro pigmentovane. Meni se dešavalo da neke svetlije nijanse moram malo više da nanosim ali na kraju ispadne super.

Jedna devojka mi je rekla da joj se par nijansi trusi kada ih uzima četkicom. Meni se to nije dešavalo tako da je možda do četkice.

Uglavnom, paleta je odlična. Može se napraviti toliko puno kombinacija nijansi.  Ukoliko spadate u ljude koji se bave šminkanjem profesionalno, ova paleta je savršena. Ukoliko pak niste medju njima, pored ove palete ne bi vam trebala ni jedna druga jer u njoj imate sve boje. Dobro, možda bi vam trebala ista ovakva ali mat, koja takodje postoji. I ništa više.

Kod mene se do sada pokazalo da sve senke koje proizvodi Revolution dosta dugo traju, ne razlivaju se na kapcima, i jako lepo se blendaju jedna sa drugom.

Cena ove palete na sajtu Tam Beauty je 25€ a na sniženju bude 12,5€. I to je baš povoljno čak i da nije na sniženju. Do skoro je na ovom sajtu bilo jako lako kupiti kozmetiku i poštarina je bila jako mala (6€) a besplatna za kupovinu preko 60€. Sada je to izmenjeno i poštarina je 20£ (3000dinara!!!) a besplatna je ukoliko kupite za 70£ (preko 10000dinara), ali tada plaćate carinu i pdv. Ne znam zašto je ovo izmenjeno ali je baš bezveze.

Kod nas se cena palete kreće od 2800 do 3500 dinara. Ako uzmemo u obzir ovoliko visoku poštarinu, cena od 2800 dinara i nije puno. Ovu paletu i mnoge druge možete naći na instagram profilu  koji ja vodim @najpovoljnija_šminka ( http://instagram.com/najpovoljnija_sminka ) gde ova paleta košta 2800dinara. Trudila sam se da cene budu povoljnije ali i da nešto zaradim 🙂 . Pa me zapratite tamo i pogledajte čega sve ima u ponudi.

Nadam se da vam se ova paleta dopala a i moje brzinsko predstavljanje iste. <3<3<3

Leave a Reply

