Kako me je fantastični Kiss & Tell oduševio

Od previše pozitivnih utisaka vezanih za Kiss & Tell veš prosto ne znam kako bih počela ovaj tekst.

Ajde ovako, prvo par reči o brendu Kiss & Tell. Nastao je pre malo više od godinu dana a osnivač je moja imenjakinja Katarina. Ideju je dobila kada je primetila da nijedan domači brend ne proizvodi čipkane gaćice, a strani proizvođači ubace tek po neki komad. Tako je ona odlučila da ugodi prvo sebi a onda i drugim devojkama i stvori nešto jedinstveno kod nas.

Sve se proizvodi u Srbiji a čipku, svilu i saten nabavlja u Italiji i Turskoj. Od satena i svile pravi prelepe kućne mantile, koji su novina od ove godine. Ono što Katarinu čini još više drugačijom od drugih je način pakovanja veša. Videćete na slikama kako to izgleda, mene je oduševilo jer obožavam dobra pakovanja.

Uglavnom, kada mi je paket stigao dogodila se prava mala eksplozija euforije. Prvo što sam videla su dve prelepe kutije, a unutar njih puno mirišljavih papirića koji vam pomute razum. Među njima, uvijene u još jedan takav papir se nalaze gaćice.IMG_8051

U jednom trenutku mi je bilo žao da uopšte otvaram 😁 . Ono što sam očekivala unutra su dva para neon brazilki, koje se inače prodaju u kompletu od tri, medjutim sa trećim parom nešto nije bilo u redu pa sam dobila samo dva uz smanjenje cene. S obzirom da sam dobila dve kutije, mislila sam da je svaki komad smešten u jednu.IMG_8061

U toku dopisivanja sa Katarinom i poručivanja veša izjavila sam da sam maler jer je treći par oštećen a bilo je pitanje da li će mi i ova dva odgovarati jer je najveća veličina L a ja nosim XL. Katarina me je ipak ubedila da će biti dobre i da ih uzmem.

Vezano za ovu priču, u većoj kutiji sam našla oba para i sve vreme pitajući se šta je u manjoj, koju još uvek nisam otvorila, našla sam i porukicu.

” U drugoj kutiji je poklon za tebe. Da više nikada ne pomisliš da si maler. “IMG_8050

Možete da zamislite moje oduševljenje porukom i iščekivanje da otvorim drugu kutiju i saznam šta je u njoj. A u njoj je sve kao i u prvoj, puno papirića, sve miriše, šareno… Prelepo. Tu sam pronašla jedan par tanga gaćica (ne mogu da kažem da me nije obradovalo😈).

U prvoj trouglastoj kutiji su se našla dva para neon brazilki. Jedne su narandžaste sa žutim rubovima a druge su zelene sa plavim rubovima. Boje su prelepe, i ove sam izabrala baš zato što nisu od klasične crvene ili crne čipke a izgledaju podjednako dobro i seksi. Kvalitet gaćica je odličan, rastežu se i jako su udobne.

IMG_8092 Sve ovo važi i za tange koje su od ljubičaste čipke, sa žutom čipkom na rubovima. One su jako zanimljivog kroja, dopadaju mi se. A čipka je prelepa.

Ne znam koliko se iz mojih, na brzinu uslikanih fotografija, vidi sve o čemu vam pričam, ali njihov broj govori koliko sam bila oduševljena i nisam mogla da prestanem da ih slikam. A evo ih još! 😁 (Da bolje pogledate fotografije, kliknite na njih.)

Ono o čemu mnogi blogeri namerno ili nenamerno zaboravljaju da pišu, a ja volim da naglasim, su cene. Kiss & Tell veš, pored dobrog kvaliteta i pakovanja nije ništa skuplji od gaćica koje možete kupiti u Woman’s  Secret ili Extreme Intimo radnjama. Recimo ova tri para neon brazilki koštaju 1900dinara što je malo preko 600dinara po komadu. U ponudi imaju i tanga gaćice koje su nešto jeftinije i tanga brazilke u raznim bojama koje su čini mi se oko 700dinara.

Pogledajte ih kako su lepe, kako da vam pogled ne zastane? Ja sam ih prvi put videla na instagramu Tamare Ćosić (@lepasvakidan) i istog momenta sam ih poželela. Osim ovih neon boja ima ih i u pastelnim nijansama kao i u crnoj boji.

Moji utisci o brendu, o devojci koja ga osmišlja i o gaćicama, naravno, su jako pozitivni. A zašto sam odlučila da pišem o nečemu o čemu inače ne pišem je upravo ovo oduševljenje i mišljenje da ovaj veš zaslužuje više pažnje od bilo kog drugog. U pitanju su komadi koji imaju dušu, sa sobom nose posebnu poruku za svakoga ko ih kupi, donose i radost i ljubav koja je u njih uložena prilikom proizvodnje. Takodje, čine da se osećate jako seksi. 😉Ukoliko se i vama Kiss & Tell brend dopada koliko i meni, lajkujte njihovu facebook stranicu i zapratite instagram profil.

Toliko od mene za danas. Izvinjavam se ako ima tehničkih grešaka u tekstu. Zbog manjka vremena kucala sam ga na telefonu. Ljubim vas! <3<3<3

 

Leave a Reply

