ELIXIR Matte Lipgloss – sjaj ili ruž?

 

Prvo bih da se izvinim što u poslednje vreme ne pišem toliko često. Zauzeta sam dosta nekim porodičnim stvarima i nekako jedva nalazim vremena da pišem i to preko telefona, pa pišem gde stignem.

Pre neki dan sam išla do parfimerije, u kojoj sam kupila Eveline puder, po neke sitnice. I ne bih ja bila ja, da nisam kupila i neki makeup proizvod. Naišla sam na Elixir sjajeve za usne, o kojima u poslednje vreme čujem dosta pozitivnih reči. Pa sam odlučila i ja da ga probam. IMG_8973

Odabrala sam nijansu 332, veoma sličnu ostalim mat ruževima koje imam. Možda sam tu pogrešila, ali sam bar sigurna da ću je nositi.

Uglavnom, na pakovanju piše Matte Lipgloss. Uopšte ne shvatam zašto, ovo je pravi tečni ruž i to jako dobar mogu reći. Kao sjaj za usne može proći samo zato što u sebi sadrži dozu šljokica koje se uopšte i ne vide golim okom. Tako da ću ja dalje u tekstu ovaj sjaj za usne nazivati ružem. IMG_8990

Pakovanje me pomalo podseća na Huda ruževe i sjajeve i potpuno je ok, tu nemam zamerki. Aplikator ruža je malo nepraktičan i neprecizan, ima dobru dužinu ali je dosta krut i nema nikakve fleksibilnosti da olakša nanošenje. Tako da je preciznost jako slaba. Ali i to se da ispraviti četkicama ili olovkom.

Sam ruž je jako dobro pigmentovan, mogu reći bolji od nekih Aurinih nijansi mat ruževa. Nema potrebe za više slojeva što je super. Ali i ako rešite da stavite još jedan sloj, na usnama se ne suši brzo, potreban je oko minut , tako da ima vremena za višeslojno mazanje. Kada se osuši, tada ga više ne osećate na usnama, stopi se sa njima, ne lepi se i meni je ovo jako lep osećaj. Ne ostavlja nikakve tragove i kada protrljam usne prstima ne može se skinuti. Sjaj koji ima u sebi je dosta diskretan i na suncu lepo svetluca ali se inače ne primećuje puno. Ova ideja sa mat sjajem inače nije loša, mat ruž koji se ustvari sija. Na drugoj slici ispod sam probala da uslikam ruž na papiru, uz pomoć blica da bih uhvatila šljokice.

Postojanost ruža je dobra. Koliko sam od drugih slušala odlična je. Medjutim, meni se posle čaše soka dobar deo skinuo, dok kod nekih drugih devojaka to nije bio slučaj. Za ovo ću kriviti moju puniju i izbačenu donju usnu, a nastaviću da testiram i vidim sa li će se to i dalje dešavati. Da izuzmemo ovo, ruž je na usnama trajao nekih tri sata, što je po meni ok. IMG_8911

Posle tri sata i čaše soka:IMG_8950

Celokupan utisak je dobar, i uskoro planiram da nabavim još neku nijansu. Cena ruža je 350 dinara u ovoj parfimeriji. Nije puno skup, pakovanje je veliko koliko mogu da primetim, ali nisam uspela da na pakovanju pronadjem mililitražu. photo

Nadam se da vam se tekst dopada! Pišite mi da li ste isprobali ove ruževe i da li vam se dopadaju. <3<3<3

5 comments

  1. Prelepa nijansa, zaista su mi se dopali tvoji utisci, moracu da nabavim jedan da isprobam 😊 inace zanima me, da li planiras da postanes jutjuberka? 😊😊😍😍

    Like

    • Da, super je ☺️ treba se popravljati povremeno ali je nijansa odlična kao i sam ruž. Planiram ali ne uskoro ☺️. Trenutno nemam prostora, možda za par meseci, taman da skupim hrabrost ♥️♥️♥️

      Like

Leave a Reply

