Glambox Happy in May — #unbox

Danas je 1.jul a Glambox za maj je stigao pre par dana. Došlo je do kašnjenja zbog isporuke proizvoda. Uglavnom, opet kažem, bitno je da je stigao.

U aprilu sam se pretplatila na tri kutije i uštedela sam novac, imala sam i popust jer sam na sajtu ocenjivala proizvode koje sam isprobala putem Glambox-a. To možete i vi učiniti, ušteda je i više nego dobra.

Kutija Happy in May je crvene boje, i kao uvek predivna je. Imam dosta Glambox kutija pa ako imate neki predlog kako sa ih iskoristim ili nešto od njih napravim, pišite mi u komentarima.photo

A sadržaj kutije je sledeći:

Still copper četka za kosu

Kada vidim u kutiji Still proizvode, obično se razočaram jer mi retko šta od njihovih proizvoda odgovara. Međutim ovaj put sam se zaista iznenadila kada sam dobila četku za kosu. Čeka je jako neobična kao što možete videti na slikama ispod. Napravljena je od bakra, koliko ime četke kaže. Isprobala sam je, i koristiću je redovno jer je odlična. Ne čupa kosu, lepo je raščešlja i jako je lagana. Baš sam se iznenadila i jako sam zadovoljna. Ne znam joj ni cenu niti gde se može nabaviti, verujem da će uskoro biti u prodaji. Odlična je.

Still pakovanje za kosu sa keratinom

Još jedan still proizvod koji sam dobila je pakovanje sa keratinom. S obzirom da mi je kosa u očajnom stanju i pokušavam da je povratim, obavezno ću isprobati ovo pakovanje. Prelepo miriše, na med i čokoladu, a namenjeno je suvoj i oštećenoj kosi. Takođe ne znam ni cenu niti gde se može nabaviti, nisam uspela da pronađem na internetu. Isprobaću i javiću rezultate.

Still keratin maska za kosu

Još jedan proizvod namenjen regeneraciji kose, očigledno je da ljudi iz Glambox-a znaju da imam problem sa kosom 🙂 I ovu masku ću isprobati. Trebalo bi da regeneriše i jača kosu čineći je sjajnom i lakom za oblikovanje. Košta oko 90dinara. Tako da ako se pokaže dobro nastaviću da je koristim.

Golden Rose Express Dry lak za nokte

Kako bi neko izdanje Glambox-a prošlo bez nekog Golden Rose proizvoda? Ovaj put u pitanju je lak za nokte kome je glavna karakteristika brzo sušenje. Stvarno se jako brzo suši i traje dugo, meni jedan sloj traje već pet dana. Dobila sam neku nijansu roze boje, i uvek mi šalju roze, nadam se da će to malo promeniti. 😀 Ovaj lak košta 149dinara.

Catrice ICONails

Jedan od noviteta u vidu brendova je i Catrice. U ovom Glambox-u je svaka devojka imala priliku da isproba Catrice lak za nokte. Isprobala sam i ovaj lak. Suši se istom brzinom kao i ovaj prethodni, možda čak i brže. Boja je intenzivna i jedan sloj je bio dovoljan. Dobila sam crvenu nijansu i jako mi se dopala. Traje na noktu već peti dan i nadam se da će izdržati još nekoliko dana. Kod njega mi se mnogo dopada četkica, drugačija je i bolja od drugih.  Cena mu je 359 dinara.

B.U. Golden Kiss

U početku nisam volela da zatičem ove dezodoranse u Glambox-u ali sada ih obožavam, a posebno ova mini pakovanja koja mogu svuda sa sobom da ponesem. Svaki put dobijem neki drugačiji miris i ne mogu reći koji mi se više dopada. Ovo malo pakovanje bi koštalo negde oko 100 dinara. IMG_9025

Carroten Mat Look spf30

U kutiji sam dobila i dva uzorka zaštitne kreme za lice koju proizvodi Carroten. Ima zaštitni faktor 30 a osim toga ona je tu da matira lice, odnosno njegove masne delove. Cena full-size pakovanja je 500dinara. IMG_9041

Osim ovih proizvoda koje sam ja dobila, u kutiji su se mogli naći i Bioten proizvodi, kao i Fit me! matte + poreless puder, koji ja nisam sada dobila jer je bio u prethodnom, i uzorke Aloxxi essential 7 seruma za kosu. Žao mi je što nisam dobila Bioten proizvod jer ih stvarno obožavam ali nema veze. Na slici ispod pročitajte šta se to sve moglo dobiti.IMG_9058

Sve u svemu, jako sam zadovoljna sadržajem, kao i uvek. Rado ću koristiti svaki proizvod koji sam sada dobila. Kutija košta 1300 dinara sa poštarinom, a vidi se da vredi i više od toga.IMG_9056

Javite mi da li ste vi poručile ovu kutiju i ako jeste, da li ste zadovoljne! <3<3<3

Leave a Reply

