SEPHORA Honey Lip Scrub

Pre par nedelja sam sam kupila u Sephori nešto o čemu već neko vreme razmišljam i pitam se da li bi pomoglo mojim ispucalim i suvim usnama. U pitanju je poznati piling za usne od meda. photo

Smešten je u zanimljivo pakovanje, u kom bi obično očekivali balzam za usne a ne piling. Pakovanje spolja izgleda kao da je od običnog kartona i čini se da bi vrlo brzo moglo da se raspadne, ali u stvari je plastično. Vrlo lepo izgleda.

Piling je svetlo žute boje, može se reći i boje meda. Takođe ima i intenzivan miris meda. Kada sam ga prvi put koristila bio je samo kao običan balzam, a tek kod drugog ili trećeg mazanja su na površinu izbila zrna šećera. Dakle piling usana vrši šećer koga ima baš dosta. Ponekad se jedva razmaže po usnama ali se zato jako brzo rastopi i toliko je sladak da se jedva suzdržim da ga ne pojedem.

Ovo je po meni ujedno i balzam i piling jer ima puno sastojaka u sebi koji hrane i hidriraju kožu. Ujedno je tu i šećer koji u isto vreme uklanja mrtve ćelije kože i omogućava bolje dejstvo ostalih sastojaka kao što su ši puter, ricinusovo ulje, ekstrakt meda itd.

Kod mene se ovaj proizvod pokazao dobro. Usne su mi svakako mekše i manje suve. Koristiću ga još, i videti da li će rezultati biti još bolji. Za sada mislim da je super. Jako mi je praktičan jer bih inače potrošila duplo više vremena na negu usana. Ovo je proizvod pored koga vam ništa drugo ne treba.

Ima jako sladak i prijatan ukus, bukvalno kao da ste usne namazali medom ili šećerom. Nije puno mastan i zadržava se neko vreme na usnama, bar dok ga ne pojedem skroz. Navikla sam da ga mažem uveče pred spavanje, baš da bi efekat bio što bolji. Ujutru su usne tako meke i glatke, a sladak ukus je prisutan dok ga ne pojedete. 🙂

Cena proizvoda je 670 dinara. Rekla bih možda i malo previsoka ali deluje mi kao da će se isplatiti. I nadam se da hoće jer u ovom proizvodu imate sve u jednom.IMG_9840

Nadam se da vam se ovaj post dopada. Javite mi vaše utiske ako ste probali ovaj piling. <3<3<3

Leave a Reply

