KOST Make-up Italia – Isprobavanje

Početkom godine sam dobila poklone od brata, među kojima se našlo i par Kost proizvoda . Pre toga nikada nisam čula za ovaj brend i ostavila sam sa strane da isprobam, ali to nisam uradila do pre par dana. Kost Make-up je italijanski proizvodjač šminke i nema ga kod nas u prodaji.photo

Dobila sam maskaru, olovku za usne i lak za nokte. Prvo što sam isprobala je maskara.

KOST Carbon Black maskara

Ova maskara mi je delovala, blago rečeno ništa posebno. Za moje retke i kratke trepavice nikakva maskara nije ništa posebno uradila pa ni od ove nisam očekivala puno. Boja maskare je intenzivno crna.

Maskara je jako gusta, ne znam da li je to zbog dugog stajanja ili je inače takva. Kada sam četkicom prolazila kroz trepavice, bukvalno ih je vukla na gore i jedva su prolazile kroz četkicu. Ovo je učinilo da maskara podigne trepavice da se one stvarno i vide a ne da budu samo crna linija oko oka, što je slučaj sa mojim trepuškama.

Meni se ova maskara jako dopala. Neću reći da čini čuda ali posle jednog sloja su trepavice podignute, nema puno grudvica, nisu slepljene. Meni je ok.

Žao mi je što sam je otvorila, i onda čekala skoro tri meseca da je prvi put koristim, sigurno je to razlog što je tako gusta. Verujem da bi bila mnogo bolja.

Cena joj je oko 5-6€.

KOST HD full mat lipstick

Meni je ova olovka zaličila na Nyx jumbo olovke. I zapravo me je jako oduševila. Boja jeste malo drečava ali je ok za leto. Što se tiče kvaliteta, prezadovoljna sam!

Nanosi se jako lako, vrlo je praktična i precizna. Boja je intenzivna, pigmentacija odlična, dovoljan je samo jedan sloj karmina za boju kao na slici ispod.

Ruž je mat, ali nije suv već je vrlo kremast i ne suši se. Takođe je i postojanost skroz ok. Traje par sati bez popravljanja. photo

Baš sam zadovoljna, i bez obzira na boju, rado ću ga koristiti. On košta oko 4-5€ i mislim da vredi toliko a i više.

KOST Nail Polish

I treći proizvod je lak za nokte u sličnoj nijansi kao i ruž. Njime nisam preterano oduševljena, s tim što mi se boja baš dopada.

Potrebno je minimum dva sloja da se postigne boja koja se ne providi. Sa dva sloja se dobija neka roza boja a sa tri sloja boja vuče više na crveno, odnosno na boju kakav je lak u bočici. Ne suši se baš brzo, a ja sam navila na malo brže, pa sam uflekala sve redom. Tako da su utisci o ovom laku nekako neodredjeni, nije ništa posebno.

Košta oko 2€.

Dakle, utisci su podeljeni. Karmin mi se dopada, maskara je ok, a osim lepe boje, lak ne nudi ništa posebno.

Na slici na kojoj sam ja, šminka mi nije nka pa sam malo obradila fotografiju. Inače bi ga nazvala “Dete će mi se probuditi u roku od par minuta” makeup. Tako da je bilo sve u žurbi. Na kraju sam imala vremena da namažem usne onako kako ih mnoge devojke mažu a nije uopšte lepo!! Nemojte ovo raditi!😂photo 

To je sve što se ovog posta tiče. Nadam se da vam je bilo zanimljivo! <3<3<3

One comment

Leave a Reply

