Favoriti maja i juna 2017

Trebalo mi je dosta vremena da razmišljam o favoritima, pa sam rešila da spojim dva meseca u jedan post.

Dosta proizvoda se našlo među favorite i to su velikim delom proizvodi za usne. Upravo ću od njih i početi. 🙂

Nyx xtreme lip cream 

Na sniženju u Alexandar Cosmetics-u sam kupila dva kremasta ruža za nekih 110 dinara po komadu (koliko se sećam). Da sam znala koliko su dobri kupila bih još par komada. Jako sam zadovoljna i koristim ih jako često, ne znam koju nijansu više koristim, obe su super.

Odlično su pigmentovani, traju dugo na usnama, preporučujem ih. Žao mi je što nije bilo više nijansi na akciji, kupovina se baš isplatila.

Eos balzami

Na nagovor sam kupila dva Eos balzama za usne po ceni od 300din za jedan. Cena je jako mala i u početku sam mislila da je neka prevara. Međutim kada su stigli sve je bilo ok osim što im rok ističe za godinu dana. Ali nema veze, stići ću da ih koristim dosta.

Uzela sam borovnicu i neko mešano voće valjda, iskreno, ne znam ni ja šta je šta. Eos obožavam jer mi ni jedan drugi balzam ne neguje usne kao on. Mažem ih pred spavanje i probudim se sa mekim i hidriranim usnama. Stvarno su jako kvalitetni i kod njih ne možete da pogrešite, a ukusi su prelepi.

Elixir matte lipgloss

O ovom mat sjaju ili karminu sam pisala u odvojenom postu ovde. On me nije toliko oduševio kvalitetom i trajanjem već bojom i teksturom. Njime sam jako zadovoljna i koristim ga često. Cena mu je oko 350 dinara. IMG_9750

KOST Full HD Mat lipstick

Kost ruž za usne u olovci je jedan od najboljih ove vrste koji sam probala. Boja je prelepa, tekstura i pogmentacija su sjajne a može se pohvaliti i dobrom postojanošću.

Nema ga u prodaji kod nas i to mu je jedina mana. Više o njemu pročitajte ovde.

Avon naturals sprej za telo

Čini mi se da se o ovim sprejevima dosta piše i priča u poslednje vreme. Ja ih koristim odavno i do sada mi je omiljeni miris bila borovnica i orhideja. Skoro sam poručila još par novih ali se jedan posebno izdvojio.

U pitanju je miris kokosa i starfruta (pokušavala sam da pronađem neki prevod ali ništa). Miriše na svežinu, na čisto, na neku hidratantnu kremu. Uopšte se ne oseća klasični miris kokosa već ćete imati osećaj kao da ste se namazale nekim skupim losionom. Ovaj sprej sam platila oko 150 dinara, planiram da uzmem i gel za tuširanje i losion. Prelepo miriše, ne mogu da vam to opišem. Za ovaj novac se vrlo lako možete i sami uveriti.

Makeup Revolution četkica za oči

Ne znam iz koje je kolekcije ova četkica ali znam da služi za nanošenje senke za oči. Divno izgleda, bež je sa rozim zlatom na vrhu. Jako elegantno izgleda i četkica je gusta i meka. Meni se pokazala jako dobro, koristim je bukvalno svakodnevno (toliko sam nisam uspela da je slikam dok je čista).

Plaćena je oko 400 dinara i kupila sam je sama od sebe. MUR šminku prodajem na profilu @najpovoljnija_sminka na instagramu.

Still copper četka

Stilovu četku koja je napravljena od metala sam dobila u Glambox-u. Jako je neobična i jako prija mojoj kosi. Stvarno sam zadovoljna. Meka ne i ne čupa kosu, lepo rasčešljava tako da ću je sigurno još dugo koristiti.

IMG_9809

Eveline Super Match Full HD 2u1

U ovom periodu sam isprobala i najbolji puder svih vremena. Opširnu recenziju pročitajte ovde. Uglavnom ne samo da meni odgovara, već ga je probalo mnogo njih i svi su prezadovoljni i oduševljeni u nešto što košta samo 400-450dinara. Bravo za ovaj puder! IMG_9777

KOST Carbon Black maskara

Pre nego što sam probala ovu maskaru, medju favorite je trebala da se nadje Avon Spectralash maskara koju sam intenzivno koristila proteklih dva meseca. Medjutim posle isprobavanja Kost maskare shvatila sam da mi ova Avon maskara niti izvuče trepavice iti ih učini dužim, već samo izadje velika količina maskare i one deluju gušće. Tako da ovde dajem minus Avon maskari a plus za Kost maskaru.

Mnogo više sam zadovoljna time kako mi Kost maskara izvuče trepavice i kako one, bar meni, dosta bolje izgledaju.

To je bilo sve što se tiče majskih i junskih favorita.

Da li se neki od ovih proizvoda našao i medju vaše favorite? Pišite mi. <3<3<3

One comment

  1. Kost ruž/olovka je predivan! Savršena nijansa, obožavam takve. Prvi puta čujem za taj brend. Avonovi sprejevi za tijelo su mi odlični za osvježit se tokom toplih dana, moram isprobati i ovaj miris. Davno sam kupila jedan Make up revolution set kistova (crni sa zlatnim) i nijedna dlačica im nije otpala od tada a koristim ih gotovo svakodnevno. Vjerujem da će i tebe ovaj kist super služiti. 🙂
    Iva

    Like

Leave a Reply

