PurityBox Jul 2017 — #unbox

Pre ovog posta, u planu su bila druga dva ali prosto nisam mogla da dočekam da vam napišem šta sam sve dobila u PurityBox-u. Ovu kutiju sam čekala sa puno nestrpljenja jer mislim da je sadržaj fenomenalan. Bukvalno je ovo kutija koju možete poneti na odmor sa sobom i u njoj ćete naći sve što vam treba.

Na more idem u nedelju tako da ću sve ovo nositi sa sobom i koristiti, a utiske ću javljati čim isprobam sve.☺️IMG_0702

Da ne dužim puno, odmah ću početi sa otkrivanjem sadržaja.

Prva stvar je verujem i glavna zvezda ovomesečne kutije a to je Biobaza Golden Sun zlatni pekmez za brzo tamnjenje i bronzani ten. Ovo je 98% prorodni i organski proizvod!! Nema u sebi veštačkih zaštitnih faktora tako da je potrebno kožu pripremiti pa tek onda početi sa korišćenjem. Jedva čekam da ga isprobam! Verujem da će ovo biti prava stvar za moju kožu i jedva čekam da vidim kako divno svetluca na sunčevoj svetlosti.IMG_0700

Drugi proizvod od Biobaze je losion za produženje preplanulog tena, takodje 98% prirodan i organski proizvod. Nanosi se nakon sunčanja i služi da hidrira lice i telo i uspostavlja ravnotežu vlažnosti kože. Uz ovo sam dobila i uzorak Biobaza suvog ulja za sunčanje koje je ustvari tečna formula Biobaza pekmeza.

To je bilo sve od Biobaze a neizostavan brend u PutiryBox-u je Keims. Ovog puta u pitanju je šampon iz plave linije sa ylang ylangom i hamamelisom (lešnik koliko sam upućena). Namenjen je normalnoj i masnoj kosi, što moja nikako nije. Čini mi se da imam još jedan ovakav šampon tako da ću videti da ovaj poklonim u nekom giveaway-u. Inače je Keims jako dobar brend i jedan od mojih omiljenih.

I poslednji proizvod u ovoj kutiji je mini odnosno putno izdanje Nikel gela za tuširanje i kupanje sa bademom i medom.  Ima 50ml i mislim da će mi potrajati 10 dana, bar se nadam. Miriše sjajno.

IMG_0704

Kao što vidite, svi proizvodi u ovoj kutiji su sjajni! Cene su sledeće: Biobaza pekmez 1400dinara, Biobaza losion 800dinara, Keims šampon oko 800 dinara, Nikel gel za tuširanje je negde oko 1000 dinara po mojoj proceni, Biobaza uzorak neću uračunati. Dakle kutija zaista puno vredi i sve ove proizvode dobijate za samo 1900dinara.IMG_0697

Kao što rekoh, pakujem se, na more idem u nedelju i ukoliko budem imala dobar internet, pisaću vam utiske o svim ovim proizvodima.

Nadam se da vam se post dopada. Pišite mi da li ste nekada kupovale PurityBox i da li vam se dopao. Meni je ova kutija jako vredna i obožavam je. Pozdravljam vas do sledećeg posta.<3<3<3

Leave a Reply

