7thHeaven Manuka Honey Peel-off maska za lice

Moja kolekcija maski za lice je jako velika, i to samo zato što nemam kada da ih koristim. Stalno ih kupujem i imam svakakvih. Skoro sam u dm-u kupila još tri među kojima se našla i 7thHeaven Manuka Honey maska za lice. Kada sam našla vremena za maskiranje, odlučila sam se da prvo isprobam nju jer sam čula dosta pozitivnih komentara i zato što je Peel-off pa maskiranje traje kraće.IMG_0774

Ovo je maska koja sadrži med od nektara sa manuka žbunja na Novom Zelandu koji je prirodni čistač. Osim meda sadrži i ekstrakt lista aloe vere, divljeg kestena, jasmina, kamilice, vanile itd. Namenjena je kombinovanoj i masnoj koži.

Prilikom nanošenja maske imala sam utisak da je u kesici stvarno med i to ne samo zbog toga što izgleda tako već i miriše kao pravi med. Vrlo se lako nanosii ne curi sa lica. Tome doprinosi i pakovanje koje ima mali otvor i ne može doći do cepanja kesice i prosipanja.

photoMeni je ova maska bila dovoljna da prekrijem celo lice. Po uputstvu sa kesice čekala sam dvadesetak minuta i kada se potpuno stegla i osušila, skinula sam je u jednom potezu. Koža je mirisala na med ceo dan i noć i sutra… Prelepo.

Učinak maske koji se odmah primećuje je da uklanja mrtve ćelije, zalazi duboko u pore i smanjuje mitesere, osvežava lice a kožu čini glatkom. Jako volim praktične i stvari koje ne oduzimaju puno vremena a imaju odlično dejstvo. Takva je upravo i ova maska.

Još jedna stvar, svaka čast onome ko je napravio ovako zanimljivo, praktično i slikovito pakovanje. Imala sam vremena pa sam pročitala sve, i krupna i sitna slova, i zaista sam oduševljena.

Posle isprobavanja ove maske, jedva čekam da kupim sledeću 7thHeaven maskicu i uživam u isprobavanju i nezi kože! 🙂🙂🙂

Da li ste probali neku? Preporučite mi ukoliko jeste. <3<3<3

Leave a Reply

