Laneige noćne maske | Koju kupiti ponovo a koju zaobići?

Poslednjih par godina vlada veliki hype za Laneige proizvodima. Sigurno ste primetile da svi ili koriste neki Laneige proizvod ili pričaju o njima. Radi se o korejskom brendu, čije ime znači “sneg”. Jedan je od prvih brendova koji je postao popularan van Koreje, star je koliko i ja (1994) a najviše se zanima za hidrataciju kože.

O Laneige maskama za hidrataciju pisaću u ovom tekstu na osnovu mog iskustva. Ne ulazim u temu sastava proizvoda ali na kraju teksta možete pronaći i sastav ukoliko vas zanima.

Water Sleeping Mask

Kada je hidratacija u pitanju, naravno da sam i ja pala na priču o neverovatnoj noćnoj maski za lice. Moram da kažem da se nisam pokajala i da sam posle manjeg pakovanja kupila i veliko.

Maska nije ni nalik nekim drugim maskama koje verovatno svi koriste. Tekstura je gelasta, redja, podseća na serume za hidrataciju. Miriše vrlo blago, skoro i da nema miris. Preporuka je da se koristi dva puta nedeljno, nanosi se nakon seruma (i kreme) mada ja ne koristim kremu kada koristim masku. Verujem da suvoj koži ne bi škodilo ni da se koji put više koristi. Ja je koristim po potrebi, kada osetim da mi treba više hidratacije.

Normalnoj i kombinovanoj koži će biti dovoljno dva puta nedeljno, neće dodatno “zamastiti” kožu upravo zbog svoje gelaste teksture i jer ne sadrži ulja. Moja koža je suva, upije je jako brzo, kao da je “popije na eks”. Kako je u pitanju maska, uopšte ne odaje takav utisak. Ne ostaje na licu, ne ostaje na jastučnici ili kosi a kada se probudite nje nema. Treba se umiti nekim blagim sredstvom a onda krenuti sa dnevnom rutinom nege lica.

Još jedna stvar, meni je dugo trebalo da potrošim pakovanje od 25ml. Nije potrebna velika količina za celo lice, tako da ovaj proizvod traje i redovnim korišćenjem donosi i dugoročne rezultate.

Dakle, ovo je maska namenjena hidrataciji, koncentrovanija je od kreme te je i dejstvo brže i vidljivije. Lice ujutru izgleda svežije, zategnuto, blistavo ali i mladje. Naravno, hidratacija je glavna, a ona povlači sve ove benefite lepe kože.

Veliko pakovanje od 70ml košta 4090dinara u Sephori. Manje pakovanje 25ml, koje nije loše da kupite pre velikog, čisto da vidite hoće li vam ova maska odgovarati, košta 1710 dinara. Što se mene, mog budžeta i mog iskustva sa maskom tiče, vredi kupiti je!

Lip Sleeping Mask

Ovo je takodje jedan od najpoznatijih Laneige proizvoda. Sudeći po recenzijama na internetu, devojke ga ili vole ili ne. U pitanju je noćna maska namenjena hidrataciji usana. Odmah ću vam reći cenu, oko 2890 dinara je pakovanje sa 20g proizvoda.

Ja imam dva mala (travel) pakovanja ove maske od 2.5g. I verujte mi, i to mi je mnogo. Opet, nije potrebno puno proizvoda pri korišćenju pa traje dugo. Usne ne upijaju ovu masku već ostaje na usnama do ujutru.

Tekstura se razlikuje od maske za lice, bliža je balzamima za usne. Posle prvog korišćenja nisam krila oduševljenje, usne su delovale kao da su korigovane, kako god to zvučalo. Ali, nakon drugog, trećeg, petog korišćenja, primetila sam da taj efekat ustvari traje sve dok se maska ne skine. Kad se umijem, operem zube, usne se vraćaju na staro. Jesu možda malo bolje hidrirane ali opet ništa specijalno u odnosu na regularne balzame koje koristim.

Cenu sam namerno rekla na početku jer nije mala cifra, iako je 20g proizvoda u pitanju. Teško mi je da potrošim i ovih par grama, a i obzirom na utiske, full size neću kupiti.

E da, ukus koji ja imam je ukus bobica (berry) a ima je u još 3 varijante.

Eye Sleeping Mask

Maska za lice mi se dopala, za usne nije… Maska za predeo oko očiju je negde izmedju. Dopala mi se ali nije mi neophodna.

I ovu masku imam u travel size pakovanju, od 5ml. Dosta je tečnija maska od prethodnih, vrlo mala količina je potrebna za područje oko oba oka. Ovo malo pakovanje je sa pumpicom a originalno (25ml) ima pipetu.

Intenzivno hidrira zonu oko očiju u toku noći, a preporuka je da se koristi dva do tri puta nedeljno. Ovom području je potrebno više hidratacije jer je koža tanja od ostatka lica a sklonija je borama.

I zaista, daje koži blistaviji izgled, ima blic efekat te je ujutru koža svežija, zategnutija i hidrirana. Celo lice izgleda bolje.

Razlog zbog kog mi ovaj proizvod, iako sjajan, nije neophodan je taj da okoloočna krema koju koristim ima isti, pa možda i bolji efekat. U pitanju je Noreva krema iz Aquareva kolekcije. I maska i ova krema treba da se umasiraju u kožu, imaju isti efekat, krema čak i smanjuje otečenost.

U svakom slučaju Laneige maska je dobra ali eto meni nije neophodna uz negu koju imam. Cenu maske ne znam sigurno, verujem da je oko 4500. Ovo travel pakovanje dobila sam u novogodišnjem setu.

Generalno gledano, smatram da je ovaj brend zaista odličan. Kako se korejska rutina nege i sama kozmetika razlikuju od evropske, lepo je probati sve ove stvari i biti deo njihove kulture kroz negu. Masku za lice ću uvek imati u neseseru i ona mi zaista pruža dobru i očekivanu negu. Imaju odličan asortiman proizvoda za hidrataciju kože, pa se nadam da ću još neki probati.

Pišitemi ukoliko ste nešto probale i kakvi su vaši utisci 🙂

Sastav:

Water Sleeping Mask: Water, Butylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Root Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Beta-Glucan, Chenopodium Quinoa Seed Extract, Ascorbyl Glucoside, Magnesium Sulfate, Zinc Sulfate, Manganese Sulfate, Calcium Chloride, Potassium Alginate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Polysorbate 20, Dimethicone, Dimethiconol, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Propanediol, Ethylhexylglycerin, Stearyl Behenate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, HYDROXYPROPYL BISPALMITAMIDE MEA, Inulin Lauryl Carbamate, Alcohol, 1, 2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Carbomer, Tromethamine, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Fragrance, CI 42090 

Eye Sleeping Mask: WATER,BUTYLENE GLYCOL,GLYCERIN,DIMETHICONE,1,2-HEXANEDIOL,HESPERIDIN,CAF FEINE,BETA-GLUCAN,SACCHAROMYCES CEREVISIAE EXTRACT,CHENOPODIUM QUINOA SE ED EXTRACT,MAGNESIUM SULFATE,CALCIUM CHLORIDE,MANGANESE SULFATE,ZINC SUL FATE,ASCORBYL GLUCOSIDE,ADENOSINE,TRIETHYLHEXANOIN,ACRYLATES/C10-30 ALKY L ACRYLATE CROSSPOLYMER,AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/BEHENETH-25 MET HACRYLATE CROSSPOLYMER,GLYCERYL CAPRYLATE,PROPANEDIOL,ETHYLHEXYLGLYCERIN ,POTASSIUM HYDROXIDE,PEG-14M,DISODIUM EDTA,FRAGRANCE

Lip Sleeping Mask: Diisostearyl Malate, Hydrogenated Polyisobutene, Phytosteryl/Isostearyl/Cetyl/Stearyl/Behenyl Dimer Dilinoleate, Hydrogenated C6-14 Olefin Polymers, Polybutene, Microcrystalline Wax, Shea Butter, Synthetic Wax, Candelilla Wax, Sucrose Tetrastearate Triacetate, Hydrogenated Butylene/Ethylene/Styrene Copolymer, Ethylene/Propylene/Styrene Copolymer, Mica, Astrocaryum murumuru Seed Butter, Titanium Dioxide, Dimethicone, Aromatics, Polyglyceryl-2 Diisostearate, Dehydroacetic Acid, Methicone, Carnauba Wax, Polyglyceryl-2 Triisostearate, CI 15985, CI 15850, Polyhydroxystearic Acid, Water, Potassium Alginate, Propanediol, Glycerin, Alcohol, Lycium Fruit Extract, Cranberry Fruit Extract, Strawberry Fruit Extract, Raspberry Fruit Extract, Sapindus mukurossi Fruit Extract, Blueberry Fruit Extract,  Rubus chamaemorus Seed Extract, Coffee Extract, Chenopodium quinoa Seed Extract, Magnesium Sulfate, Calcium Chloride, Sodium Hyaluronate, Beta-Glucan, Manganese Sulfate, Zinc Sulfate, Ascorbyl Glucoside

Leave a comment