Party Like A Flockstar paleta | Benefit

Imam običaj da proizvode koje najčešće koristim najmanje spominjem u svojim objavama. Tako je i ova Benefit paleta tek sada dočekala svojih pet minuta na blogu iako je mesecima neprestano koristim i svuda nosim.

Ništa ne volim više od paleta koje imaju sve ali opet ne previše. Ukoliko se sećate još jedne Benefit palete koju sam koristila, The Complexionista , shvatićete na kakve palete mislim. U toj paleti imala sam korektore, bronzere i hajlajtere, bila je vrlo praktična i zaista sam izvukla najbolje od nje.

Sada, Party Like A Flockstar paleta održava Benefit na dobrom glasu u mom neseseru. Ona se malo razlikuje od prethodno spomenute palete jer ne sadrži korektore i hajlajtere ali ima nešto drugo.

Sadržaj palete

U paleti se nalaze dva ruža za usne, dva sjaja za usne, četiri senke za oči, dva rumenila i dva bronzera. Ima i veliko ogledalo. Pakovanje je kartonsko, kvalitetno i vrlo praktično za upotrebu ali i transport.

Rumenila: Dandelion (3.5g) i Galifornia (2.5g)

Ova dve rumenila su sve što mi treba inače od rumenila. Dandelion je meka nežna mat roze boja, savršena za moj ten. Dok je Galifornija koralna ali ne toliko drečava, blago svetlucava nijansa. Više koristim a i više volim Dandelion nijansu. I hajlajter Dandelion Twinkle od Benefita je sjajan. U paleti su gramaže mini proizvoda, koji kod nas koštaju po 1900 dinara.

Bronzeri: Hoola (2g) i Hoola Lite (2g)

Ova dva bronzera dele jedan pan, to je ujedno i prvi put da Benefit ovako pakuje proizvode. Zajednička gramaža čini polovinu full size proizvoda. Takodje, cena je 1900. Inače, Hoola Lite je nijansa savršena za svetlije osobe poput mene, ali otkako imam ovakvo pakovanje volim da promešam sa standardnim Hoola bronzerom. Mogu ih koristiti i odvojeno i zajedno. Mislim da su ovo i najlepše, najprilagodivije nijanse bronzera na svetu.

Senke: 4×1g

Senke su sve svetlucave. Vrlo su meke teksture, najbolje ih nanosim prstom. Mislim da bi moglo da se izvuku dve ili tri kombinacije za šminkanje. Uz jednu svetlu i jednu tamnu nijansu imamo i potpuni makeup, dok ova roza i zlatna dopunjuju izgled.

Proizvodi za usne: 4×1g

U paleti su i dva sjaja za usne. Jedan je roze boje a drugi nežno crvene. Skroz su ok, ja koristim mahom rozi koji na usnama deluje providno. Ruževi su sa druge strane mnogo jačih boja. Young, Wild & Coral je ovaj koralni, dok je Don’t Blow a Fuse-ia! neka jača boja maline. Ovu koralnu nisam koristila dok mi je ova druga jako lepa, ako se nanese u tanjem sloju bude nežnija pa u kombinaciji sa sjajem preko izgleda baš lepo. Proizvodi za usne su zaštićeni plastikom koja se povlači.

Benefit proizvodi cak i u mini varijantama su vrlo dugotrajni. Ukoliko ih koristite samo za sebe, trajače vam dosta dugo. Zato ih baš volim i vrede mi svaki dinar. Kada smo kod toga, cena palete je 39e, ja sam je kupila na snizenju od 10% (baš sam uštedela 😂). Kupila sam je u nemačkom Douglasu. U Srbiji je nema, ali mislim da je Lookfantastic jedini koji kod nas može dostaviti ovu paletu.

I kada uporedim cenu palete oko 4500 sa vrednošću pojedinačnih proizvoda, isplati se! Samo rumenila i bronzeri bi kod nas koštali oko 6000 dinara.

Nisam spominjala kvalitet Benefit proizvoda jer se on podrazumeva. Imaju sjajnu pigmentaciju i postojanost, teksture proizvoda jako lepo prijanjaju na podlogu i gotovo je nemoguće naneti ih loše. Zaista, imam samo reči hvale kada je Benefit u pitanju, a posebno važe za proizvode za lice. Ovo mi je omiljeni HE brend.

Da li vam se dopala paleta? 🙂

Leave a comment