Empties #1

Mislim da ću najslabije imati ove “Empties” postove jer jako slabo trosim kozmetiku i šminku koju imam. Imam dosta stvari i ne stižem da sve potrošim do kraja. Takodje, mislim da većina nas ima taj problem.

Uglavnom, sada se desilo da ih imam malo više odjednom pa rekoh da napišem nešto o njima.img_2637

Prvi od njih je L’Oreal Infallible puder. O njemu sam pisala ovde i stvarno je dobar. Ne koristim druge pudere pa ovaj uvek potrosim do kraja i kupim novi. Meni traje dosta dugo, skoro godinu dana. Koristim nijansu Golden Sand, kada sam potrošila ovaj kupila sam True Match da malo promenim. Inače, Infallible je stvarno dobar.

Drugi proizvod je Avon Luxe puder u kamenu. Pakovanje je prelepo i luksuzno. Imam ga jako dugo, i nikako da ga potrosim do kraja, i sad nije skroz potrosen. U početku sam ga stalno koristila a posle samo kad sam morala. Jako brzo posle nanošenja postane mastan i lice se sija onako baš ružno i onda mora da se popravlja. Nisam naročito zadovoljna ovim proizvodom. Ali pakovanje je baš lepo može se iskoristiti za neki drugi puder.

Naredne dva proizvoda su maskare. Jedna je CoverGirl a druga ColorTrend. Prvu sam dobila drugu kupila, slična im je cena oko 250 dinara i ne valjaju ni jedna ni druga. Ne odgovaraju mojim trepavicama, ne ističu ih, nema volumena a ima grudvica. Brzo su se i potrosile. Ništa posebno uglavnom.

Nivea micelarna voda je za mene pravo otkriće. Bila je u favoritima januara i sada je potrošena. Ova je namenjena normalnoj koži, odlično skida svu šminku i čisti lice. Imam još jednu bocu koja je namenjena suvoj koži pa planiram i nju da potrošim. Košta oko 550din za 400ml. Meni je boca trajala skoro dva meseca. Preporučujem je svima. Jedni problem je zatvarač koji mi je pukao odmah po prvom otvaranju i to na obe boce.

Najviše sam uživala dok sam trošila Avon kupku sa mirisom ruže. Obožavam ovaj miris, a pravi ugođaj je kada celo kupatilo zamiriše i miris vas opusti. Miris se zadržava i na telu, kupka lepo peni, pakovanje je od 500ml a platila sam ga 200dinara.img_2678

Još jedno razočarenje za mene bio je Nivea dezodorans Fresh Natural. Nije loš u borbi protiv znojenja, ali ništa posebno. Meni je iskreno najviše smetao miris. Dosta jako miriše i u prostoriji gde je korišćen ne može da se diše narednih pola sata, a miris nije prijatan. Isprobajte ga pre kupovine jer možda neće svakom da smeta isto što i meni, ali ljudima oko mene je takođe smetao ovaj jak i neprijatan miris.
Rešila sam da malo više trošim proizvode koje imam a malo manje kupujem nove jer mi se previše stvari gomila. Uskoro planiram da napravim još jedan giveaway i poklonim neke stvari koje mi ne trebaju a nisam ih koristila.

Da li još neko ima ove muke? 🙂 ❤ ❤ ❤

Leave a comment