Februarski favoriti 2017.

Proleteše dani, završi se ovaj i onako kratak februar. Za rastanak od nas, dao nam je ovo sunce i lepe dane da ih ponesemo u mart.

Ovaj mesec bio je vrlo fin sa kozmetičke strane. Dosta dobrih proizvoda sam probala i koristila pa mi je bilo teško da neke odvojim i kažem za njih da su favoriti. Odlučila sam se za pet proizvoda kojima sam bila najviše zadovoljna.

Na prvom mestu, naravno Chocolate Vice paleta. Nemojte se dvoumiti oko ove palete nikada. Ako vam treba za svakodnevno korišćenje i za neke blaže varijante šminkanja, odlična je. Kada sam je kupila očekivala sam da ću se razočarati u kvalitet proizvoda ali eto njega u favoritima. Pogledajte više o njoj ovde. img_2660

Naredni proizvodi su takođe od Revolution-a, kupila sam ih na Tam Beauty sajtu, kao i Chocolate Vice paletu (pogledajte više o kupovini). Jedan od njih je 2 u 1 karmin i sjaj Lip Power u nijansi Anticipate it. Toliko dobra boja, odličan kvalitet i tako mala cena. Pogledajte kako izgleda na usnama ovde.

Drugi Revolution proizvod je poslednji koji sam izabrala da svrstam među favorite, a to je Revolution Strobe. Inače on je došao u setu sa rumenilom i četkicom u neseseru koji su takođe bili potencijalni favoriti za ovaj mesec. Inače ovo je super stvar za ovo vreme i nežniju šminku, a tek na leto biće odličan uz preplanuli ten. Ne znam koja je nijansa jer je ovo neko mini pakovanje i nema ničega da na njemu piše. Neobična boja, prelepo sija, kremasta tekstura, sunčevi zraci se tako lepo prelamaju na licu kada nanesem ovaj proizvod. Nijansa je zlatno žuta a u pakovanju se presijava na zeleno. Stvarno je neobična, mislila sam da će izgledati glupo jer tako deluje u pakovanju ali ipak je super. Sjajan proizvod a jako jeftin, ceo set sam platila manje od 4€.

Nakon ovih makeup proizvoda tu je i jedan prirodni kozmetički preparat, Coco Natural Detox maska za lice. Koristila sam je već par puta i preporučujem vam ako želite da očistite lice od prljavština i toksina. Potpuno prirodan preparat i ako vas interesuje nešto više kliknite ovde. img_2662

Tu je i još jedan potpuno neočekivano dobar proizvod. U pitanju je Avon Planet Spa ulje za lice. Pakovanje je preslatko, nanošenje je sto posto olakšano pipetom tako da nema mazanja i mašćenja svega okolo. Sadrži maslinovo ulje, ne masti lice, hidrira ga i lepo miriše. Pakovanje sadrži 30ml ulja.  Platila sam ga 380 dinara u katalogu 3/2017 i za taj novac ovo je fantastičan proizvod koji zaslužuje da se o njemu više priča. img_2648

Ovaj mesec je za mene bio uglavnom u znaku Revolution-a. Što se može primetiti po postovima koji su bili dosta posvećeni ovom brendu. Ja sam stvarno zadovoljna njime i preporučujem svima. photo-62

To je sve od mene. Želim vam lep i sunčan mart!! <3<3<3

4 comments

  1. Baš me zanimalo to ulje , s obzirom da inam dio lica suh a dio mastan..tj obrazi suhi ostalo masno…kako bi mi djelovalo na masni dio lica, ali po tvojoj recenziji vidim da hidrira a ne masti lice, pa bih ga mogla i isprobati 🙂

    Like

Leave a comment